Obserwatorzy

wtorek, 17 stycznia 2012

Rękodzieło bożonarodzeniowe...



Już wprawdzie jest po Świętach i nawet po Nowym Roku, ale  trzeba się świątecznym klimatem podzielić!

Moja choinka, jak co roku ubrana pięknie przez mojego nieocenionego brata Dominika! Dzięki Mój braciszku, przyjacielu, powierniku!!!

A teraz moje śliczności . . . grunt to skromność . . .

Troszkę decoupage'u . . .














Duuuużo ozdób z filcu . . . niezliczona ilość godzin pracy, bo pamiętajcie . . . ja to wszystko szyję ręcznie . . .







Tego było taka masa, że nawet nie zdążyłam wszystkiego utrwalić na zdjęciach! Wyżej moje ozdoby choinkowe, ale niestety nic nie znalazło się na mojej choince . . . tak to już jest . . . "szewc w dziurawych butach chodzi!" . . .





Opaski, spinki, broszki, zawieszki . . . gwiazda betlejemska . . .

I jeszcze moje gwiazdki szydełkowane:



Komplecik serduszek wykonany haftem krzyżykowym:



I obrazek wyciągany zawsze na Święta Bożego Narodzenia , również "krzyżykowy":


Ten obrazek wyszywałam, jak byłam w ciąży z Kubulkiem. Na koniec opierałam sobie całość na wielkim brzuchu!!!
Pierwsze otwarcie miał ten obrazek miejsce jeszcze pół roku przed pojawieniem się mojego synka na świecie.

Na zakończenie szybkiego podsumowania prac świątecznych moja ozdoba z kartek z życzeniami . . .



Dziękuję za wszystkie życzenia świąteczne . . .

Teraz jest czas na postanowienia noworoczne . . . jak tam u Was Kochani ?

Życzę wszystkim dobrego, spokojnego i pełnego miłości roku . . . oby wszystkie ważne i te błache postanowienia się nam spełniły . . .

Udanego 2012 roku . . .





3 komentarze:

  1. Wianki jak dla mnie są najpiękniejsze... szkoda, że nie mam dużego domu w stylu skandynawskim... Piękne wszystko- Pani Niteczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż się wierzyć nie chce, że to wszystko... to Ty sama. Cudowności!
    Jestem pod wielkim wrażeniem.
    Pozdrawiam cieplutko! Halszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznie,gratuluje pomysłu i talentu :)

    OdpowiedzUsuń